Poniżej znajdziecie listę projektów, które w najbliższy poniedziałek zawalczą o miejsce w Turnieju Trójgamicznym podczas Konferencji Przydziału w Katowicach, Lublinie i Poznaniu. Podajemy je w kolejności alfabetycznej według Kantonu wraz z krótkimi zajawkami ze zgłoszeń.

Kanton Katowice:

APOPHIS – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie

Mroczna zagadka osadzona w dystopijnym powojennym świecie, gdzie każda zdobyta z narażeniem życia informacja może być kolejnym elementem układanki.

Arctic Songbird – ZSO nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach

Gra o trudnych wyborach, piętrzących się przeciwnościach i ograniczonych zasobach w skutym lodem świecie w klimacie 20-lecia międzywojennego.

Border – Zespół Szkół Politechnicznych w Głogowie

Wzruszająca przygoda kukiełki, która chce zostać człowiekiem, która ma skłonić do refleksji nad czynami w grze oraz w prawdziwym życiu.

Darwin Theory – Zespół Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Legnicy

Pixel Art’owa historia o motywacji, świadomości i stawaniu się najlepszą wersją siebie, zmuszająca do nieszablonowego rozwiązywania problemów.

Nev – Technikum Łączności Nr 14 w Zespole Szkół Łączności w Krakowie

Gra RPG w rzucie izometrzycznym o walce jednostki z bezduszną władzą olbrzymiego miasta niczym z kart powieści Orwella, okraszona technologią i magią.

Ostatni Rycerz Króla – II Liceum Ogólnokształcące im. St. Wyspiańskiego w Legnicy

Gra top-down, łącząca w sobie logiczne zagadki środowiskowe z elementami zręcznościowymi, w której tytułowy rycerz musi obronić króla przed skrytobójcami.

Polarity – II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Cieszynie

Opowieść o walce bohaterki ze świata na skraju zagłady o nowy dom dla jej rodziny w naszej cywilizacji, mówiąca o akceptacji i ludzkiej naturze.

Sana Ferrum – I Liceum Ogólnokształcące Dwujęzyczne im. Edwarda Dąbrowskiego w Gliwicach

Intrygująca gra z piękną muzyką, gdzie interakcje gracza ze światem oparte są na rytmicznych sekwencjach dźwiękowych wybijanych na przyciskach klawiatury.

Tyr: Son of the Hymir – Zespół Szkół Elektronicznych im. I. Domeyki w Bolesławcu. 

Gra 2D z rozbudowanym systemem walki, elementami logicznymi i zręcznościowymi oraz bogatym tłem historycznym opartym na mitologii Nordyckiej.

Wolke – Zespół Szkół Artystyczno – Projektowych w Tarnowskich Górach

Edukacyjna gra, w której mały chłopiec postanawia pomalować szaro-czarne niebo na jasne pastelowe barwy, poruszająca problemy ekologii i zmian klimatu.

Kanton Lublin:

ARadom Cię Zaskoczy! – Zespół Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu

Niekonwencjonalne połączenie klasycznej planszówki o rynku nieruchomościami z elementami wirtualnymi, nawiązujące do historycznej architektury Radomia.

B.vo – Zespół Szkół Nr 36 im. Marcina Kasprzaka w Warszawie

Strategia, której celem jest wyhodowanie i ewolucja rośliny w wybranym przez siebie kierunku oraz zapewnienie jej przetrwania w trudnych warunkach.

Origins of dark – Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. S. Banacha w Jarosławiu

Historia, w której Ziemia pogrąża się w ciemności, ludzie zmieniają się w mroczne istoty, a główny bohater walczy o przywrócenie światła i odzyskanie ukochanej.

PIŁSUDSKI: SZTUKA WOJNY – Zespół Szkół Energetycznych im. W. Sikorskiego w Rzeszowie

Strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach wojny polsko-bolszewickiej, w której gracz dowodzi siłami II RP podczas najważniejszych bitew tego okresu.

Rise of Sumadu – XIV LO im. Stanisława Staszica w Warszawie

Połączenie Roguelika, RPGa i Autobattlera, w którym gracz wciela się w młode bóstwo i wysyła swoich wyznawców, aby odnaleźli pradawne artefakty dające mu moc.

Saga of the End – Zespół Szkół Nr 2 w Nałęczowie

Unikatowa gra na smartfony w settingu inspirowanym wikingami i mitologią nordycką, której celem jest walka o możliwość wejścia do Valhalli. 

Sara – I LO im. W. Broniewskiego w Świdniku

Pobudzająca ciekawość gra o naukowcu odbudowującym świat stojący w ruinie po apokalipsie, zawierająca elementy edukacyjne i odwołania do wiedzy szkolnej.

SUDO – Liceum Ogólnokształcące Politechniki Białostockiej

Cybrepunkowa gra logiczna, ucząca przez rozrywkę podstaw programowania, gracz otrzyma narzędzie, umożliwiające hakowanie otoczenia i automatyzowania akcji.

Teochiwani – XI Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Reja w Warszawie

Platformowa gra w świecie Azteków, w której gracz w kolejnych przejściach staje do walki ze swoją poprzednią postacią, sterowaną przez komputer.

University of Destiny – Zespół Szkół Zawodowych im. St. Staszica w Lidzbarku Warmińskim

Autotematyczna gra o uczestnikach Turnieju Trójgamicznego, którzy eliminują bugi w własnych projektów, wchodząc do gry i naprawiając jej kod.

Kanton Poznań:

EkoPrzygoda – I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gnieźnie

Edukacyjna gra poświęcona ekologii i globalnemu ociepleniu, przystępna dla najmłodszych odbiorców, wykorzysująca elementy wirtualnej rzeczywistości.

Gate of the darkness – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach

Gra, której celem jest pokonanie istot ze świata równoległego i zamknięcie portalu, uczy logicznego myślenia, komunikacji i zarządzania pieniędzmi.

History: A Brief Tale – Zespół Szkół nr. 2 im. Mikołaja Kopernika w Stargardzie

Wirtualna wycieczka przez historię ludzkości, od prehistorii do czasów współczesnych, w której gracz musi wykonać przełomowe zadania dla każdej epoki.

MARA – Zespół Szkół “Elektryk” im. Noblistów Polskich w Słupsku

Dramat psychologiczny, poruszający problem przemocy domowej, którego młody protagonista musi przezwyciężyć ciążące na nim fobie i uprzedzenia.

Melancholy – Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu

Tocząca się w świecie dziecięcych koszmarów gra roguelike z elementami RPG, opowiadająca o tajemniczej hostorii dwójki rodzeństwa i ich rodziny.

Radogoy – Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu

Rozbudowana gra RPG w konwencji fantasy z naciskiem na bogatą fabułę i otwarty świat inspirowany kulturą i mitologią słowiańską.

TAOSIS – VI Liceum Ogólnokształcące im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy

Unikalne połączenie strategii czasu rzeczywistego z FPS-em opowiadające o losach człowieka, który ze swoim robotem rozbił się na nieznanej planecie.

Tenebris – Zespół Szkół Elektryczno – Elektronicznych w Radomsku

Klasyczne fantasy, które nagradza za podejmowanie etycznych rozwiązań i inspiruje do szukania w realnym świecie odpowiedzi na pytania zadawane w grze.

Till the End – Zespół Szkół Energetycznych w Gdańsku

Bohater w wyniku ataku terrorystycznego w 1995 walczy o życie, jego dusza musi wybrać jedną z dwóch dróg, która doprowadzi go do jednego z wielu zakończeń.

World without Light – Zespół szkół technicznych w Ostrowie Wielkopolskim

Nastawiona na fabułę gra action-RPG z “voxelową” grafiką, której bohater walczy z pomiotami mroku, które próbują opanować świat.