Ścieżka dla tych członków drużyny, którzy w trakcie tworzenia gry będą odpowiedzialni za pracę graficzną. Dotyczy zarówno grafiki 2D, jak i tworzenia modeli 3D, pracy konceptualnej nad ilustracjami i prostych animacji szkieletowych. Od uczestników podejmujących tę profesję Turniej będzie wymagał zmysłu estetycznego oraz umiejętności praktycznych w tworzeniu sztuki game-art.
-
Grafika
-
Lekcja 1: Gimp – Interfejs
-
Lekcja 2: Gimp – Warstwy
-
Lekcja 3: Gimp – Alfa
-
Lekcja 4: Gimp – Mieszanie warstw
-
Lekcja 5: Gimp – Projekt skrzyni na podstawie referencji
-
Lekcja 6: Blender – Interfejs
-
Lekcja 7: Blender – Nawigacja
-
Lekcja 8: Blender – Widoki
-
Lekcja 9: Blender – Transformacje Gizmem
-
Lekcja 10: Blender – Transformacje Poruszanie
-
Lekcja 11: Blender – Transformacje Rotacja
-
Lekcja 12: Blender – Transformacje Skalowanie
-
Lekcja 13: Blender – Zapisywanie skali
-
Lekcja 14: Blender – Kursor 3D
-
Lekcja 15: Blender – Układ orientacji
-
Lekcja 16: Blender – Tworzenie podstawowych brył
-
Lekcja 17: Blender – Tryb edycji
-
Lekcja 18: Blender – Modelowanie skrzyni
-
Lekcja 19: Blender – Praca z krzywymi
-
Lekcja 20: Blender – Dalsze modelowanie skrzyni
-
Lekcja 21: Blender – Wstęp do rzeźbienia
-
Lekcja 22: Blender – Rzeźbienie Pędzle
-
Lekcja 23: Blender – Rzeźbienie skrzyni
-
Lekcja 24: Blender – Mapowanie UV
-
Lekcja 25: Blender – Materiały PBR
-
Lekcja 26: Blender – Wypalanie NormalMap
-
Lekcja 27: Blender – Ręczne malowanie tekstury
-
Lekcja 28: Blender – Eksportu do Unity
-
Lekcja 29: Blender – Rig
-
Lekcja 30: Kompozycja
-
Bezpłatne