Przeznaczona dla tych członków drużyny, którzy odpowiedzialni będą za warstwę związaną z kodowaniem i programowaniem gry. Skupiona wokół obsługi środowiska Unity i języka C#. Zadania, jakie będą czekać na uczestników na tej ścieżce, dotyczyć będą głównie rozwoju umiejętności logicznego myślenia oraz rozumienia składni języka programowania.
-
Programowanie
-
Lekcja 1: Wprowadzenie do Unity
-
Lekcja 2: Komponentowa budowa obiektów
-
Lekcja 3: Omówienie podstaw skryptowania w C# cz.1.
-
Lekcja 4: Omówienie podstaw skryptowania w C# cz.2.
-
Lekcja 5: Silnik fizyczny
-
Lekcja 6: Interakcje ze światem
-
Lekcja 7: UI
-
Lekcja 8: Sposoby szukania błędów
-
Lekcja 9: Animacje na obiektach
-
Lekcja 10: Zewnętrzne zasoby treści
-
Lekcja 11: Poruszanie kamerą w grze
-
Lekcja 12: Tworzenie AI
-
Lekcja 13: Rozszerzenia edytora
-
Bezpłatne